Empty Products + Mini Review

Hello Egos,
No post de hoje trazemos alguns produtos que acabaram recentemente e que não podíamos deixar de partilhar a opinião aqui. Esperemos que gostem :)

Hello Egos, In today's post we bring some products that recently ended and we could not leave to share the opinion here. Hope you enjoy :) 






1-Loção Hidratante Intensiva 7 Dias Garnier Body: Já fizemos uma review deste produto aqui no blog (aqui) e se vocês nos seguem aqui no blog, sabem que este é um dos meus hidratantes favoritos. Aliás, já estou a usar o terceiro. Por isso, pode-se ver que eu adoro mesmo este produto. :) Aprovado
1-Lotion Garnier Body Intensive 7 Days: We've done a review of this product here on the blog (here) and if you follow us, you know that this is one of my favorite moisturizers. In fact, since I'm using the third. So you can see that I really love this product. :) Aproved

2-Shampô anti-caspa prevenção anti-queda H&S: Á uns anos eu tinha muita caspa, e depois de ter experimentado muitos shampoos, decidi experimentar este da H&S e ver o que fazia no meu cabelo. Todos os que eu tinha experimentado ainda me faziam mais caspa ou então faziam-me feridas no couro cabeludo. Decidi experimentar este porque ele tinha sido premiado como a escolha do consumidor em 2013, acho e por isso foi uma boa desculpa para experimentar outro shampoo. :) Tenho a dizer-vos que já usei para aí 5 ou 6 embalagens e estou a adorar. Já o uso à mais de um ano e estou muito satisfeita. O couro cabeludo fica muito limpo e o cabelo mais bonito. Simplesmente o meu favorito. E para além disto é muito barato comparado com os shampoos de cabeleireiro. :D Aprovado
2- Shampoo anti-dandruff prevention anti-falling H & S: a few years I had a lot of dandruff, and after having tried many shampoos, decided to try this H & S and see what was in my hair. All I had experienced even made me more dandruff or so made me wounds on the scalp. I decided to try this because it had been awarded as consumer choice in 2013, and I think this was a good excuse to try another shampoo. :) I have to tell you that I've used for around 5 or 6 packs and I love it.  I use it more than one year and am very satisfied. The scalp is very clean and the hair is more beautiful. Simply my favorite. And besides this is very cheap compared to the salon shampoos. : D Aproved

3-Removedor de verniz Cien: Sinceramente este é um dos piores removedores de verniz que já usei. Apesar de ele dizer que não tem acetona é muito agressivo para as unhas. As minhas unhas ficam super fracas com ele. Começam a lascar e partem facilmente. Decididamente um produto que eu não gosto. Reprovado
3-Nail Polish remover Cien: Honestly this is one of the worst nail polish removers I've used. Although he says he has no acetone is very aggressive to the nails. My nails are super weak with him. Begin to chip and break down easily. Definitely a product I do not like. Reproved

4-Laca L'Oreal Elnett Satin Fixação Forte: Também já falamos sobre esta laca aqui no blog (aqui). Ela apesar de dizer que é de fixação forte, na minha opinião acho que não fixa assim também como a extra forte. Que essa, sim é a minha favorita. No entanto não é assim tão má exceto o cheiro, que para mim não é nada agradável. Aprovado
4- L'Oreal Elnett Satin Strong Fixing Hairspray: I have also talked about this hairspray here on the blog (here). Despite saying that is of strong fixation , in my opinion I do not think so fixed as extra strong. That, yes it is my favorite. However it is not so bad except for the smell which is not pleasant for me. Aproved

5-Diadermine desmaquilhante de olhos: Sinceramente não gosto muito deste desmaquilhante. Acho que ele não retira toda a maquilhagem. Sabem quando ainda fica aqueles resquicios de rimel na raiz das pestanas? Pois é, este desmaquilhante não consegue tirar tudo. Ainda temos que usar um cotonete para retirar os restos que fica de maquilhagem nos olhos. Reprovado 
5-Diadermine eye make up remover: I honestly do not really like this make up remover . I think he does not remove all makeup. You know when you still gets those vestiges of mascara at the root of the eyelashes? Yeah, this can not get everything. We still have to use a cotton swab to remove the waste of make up which is stays on eyes. Reproved

6-L'oreal Elvive Total Repair 5 Amaciador: Não tenho palavras para vos dizer o quanto eu amo este produto. O cheiro é incrível. O cabelo fica super brilhante e super hidratado. E o pior de tudo é que quando este produto acabou fui ao supermercado e adivinhem só o que aconteceu...não havia mais nenhum. Tinham esgotado. Procurei em todos os supermercados e nada. Fiquei louca. Tive de comprar outra marca para ir usando. Mas este não substitui nenhum. Felizmente já há novamente no supermercado. Não sei o que é que se passou. Quando acabar o meu vou comprar este outra vez, sem dúvida. :) Aprovadíssimo
6-L'Oreal Elvive Total Repair 5 Conditioner: I have no words to tell you how much I love this product. The smell is amazing. The hair get super shiny and super hydrated. And worst of all is that when this product finished I went to the supermarket and guess what just happened ... there was no more. Had run out. I looked in every supermarket and nothing. I was crazy. I had to buy another brand to go using. But this does not replace any other. Fortunately now there again in the supermarket. I do not know what happened. When I finish my I will buy this again without a doubt. :) Really really aproved

Gostaram do post de hoje? Qual o produto que ficaram curiosos para experimentar?

Did you like today's post? What was the product that you were curious to try?

Don't forget to find your alter ego...




 

This entry was posted on quinta-feira, 9 de janeiro de 2014 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...